fin de semana

Heeeeeelt underbart att det är helg men tyvärr har jag gått och blivit sjuk sådär lagom till helgen liksom.

Ja första jobbveckan är över eller ja, jag var ju ledig igår med eftersom det var eftermiddagsvecka.
Det känns jätteskönt att göra något igen. Jag har ju varit arbetslös så länge. Sen studenten har jag bara jobbat somrarna och ja, lite homeparty men det ser jag inte som ett jobb. Nej, men det känns faktiskt jätteskönt med en inkomst igen och det som gör det ännu bättre är ju att jag redan bokat reda till Alicante igen. Är ledig två veckor från jobb i början på juni så istället för att jobba över som fan då så åker jag och Helena till Alicante. Det förtjänar vi. Haha.
Torsdagskväll klockan 23,12 då vi slutar gick jag och Helena faktiskt till deras gym/gympasal och spelade badminton en timme. Man underskattar faktiskt badminton, jag har aldrig sett det som en direkt träning utan mer som är kul grej men Gud vad vi svettades och båda har fortfarande träningsvärk. Men det känns underbart för då vet vi att vi varit duktiga. Det kommer vi göra varje vecka vi jobbar eftermiddag iaf. För jag har jätte svårt för förmiddagsveckorna. De veckorna mår jag faktiskt jättedåligt så vet inte om det blir nån badminton för mig då.

Igår låg jag och Helena bara hemma hos mig hela dagen och såg film vilket var väldigt mys. Det blev What happens in Vegas och Sunes sommar. Det var faktiskt första gången jag såg What happens in Vegas och jag tyckte faktiskt den var bra. Den är ju nästan likadan som alla andra filmer men den var ändå fin tycker jag och rolig. Jag skulle nog ge den 8 poäng.
Men något som får alla poäng jag har är att Malin ringde mig igår och jag blev så sjukt glad att höra hennes röst, hörde Kristinas med skrika "puuuuss älskar diiig" i bakgrunden ett antal gånger men hon satt ju med sin James så jag tänkte att jag behövde inte störa henne. Men jag pratade en stund med Malin, tack så jättemycket att ni ringde. Jag blev sjukt glad tösor. Jag älskar er ♥ 

Ikväll ska jag hem till Halina, min gudmor, och äta ostbricka och dricka lite cider & vin. Bara sitta och snacka skit det ska faktiskt bli väldigt trevligt tycker jag.


life will go on, life will go on.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback