happy easter

Igår kom Paulina Marko och Angelina hit på påskmiddag och eftersom jag var bakis var det inte så jättekul för mig att sitta där och försöka vara social haha. Men det var trevligt ändå.

I lördags gick jag upp ganska tidigt, städade bilen och letade åttiotalsoutfit som en galning här hemma. Jag hade min idé men var ju tvungen att se om det var det bästa valet. Jag satsade på en 80's glamrock stil och jag kan själv erkänna att jag var smokin' hot! Tyvärr fick vi aldrig någon riktig helbild på oss vilket är väldigt tråkigt. Får väll klä ut mig nån dag igen och fota som satan haha.
Helena hämtade mig runt fem och så fort vi kom hem började vi dricka medan jag våfflade hennes hår i stress. Runt sju kom Masse sen kom Krissy och Molly. Sen började folket komma och det var väldigt trevligt. Vi tjejer satt och spelade kort hur länge som helst så det var inte konstigt att vi alla blev så berusade. Fuck the dealer, vattenfall och bussdriver är ju ingen bra kombination.
Runt tolv stack vi till jägers och jag åkte ensam i taxin med grabbarna. Vi var rätt många så vi fick ha en stor taxi, som dessutom var försenad och vi stod där ute i kylan och väntade. Så vi sa till taxichauffören, som faktiskt var Ergjans bror, att vi skulle få resan billigare pga förseningen och det fick vi! Istället fick vi betala för en liten taxi och fick betala 620kr som vi hade räknat ut att stor skulle kosta från början. Så det försening var ganska bra för han sa att eftersom det var påskafton hade en stor taxi kostar över tusen kronor. Så lite tur var det.
På vägen dit hade jag och Dasse en väldigt lång diskussion om tequila så resan gick snabbt.
Kvällen var jävligt rolig även om man gjorde vissa saker som man önskar man inte gjort haha.

Idag måste jag in till Helena och hämta mina saker, bla mitt körkort, och vi tänkte snacka med Nathalie om vi skulle ut och gå en runda. Hade varit skönt det.
Imorgon börjar jag jobba äntligen.

xoxo/c

  
  
  
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback