hasta la vista

Igår gick jag upp tidigt trots att jag jobbat kväll för att köra mina änglar till kastrup.
Kvart över sju var jag hos Molly och vi käkade en snabb frukost eftersom vi hade bråttom att hämta upp Krissy med. Vi körde inom Eslöv, plockade upp Helena sen körde vi mot Kastrup.
I bilen satte jag på Krissys favoritskiva eftersom det var ju sista gången vi kunde pumpa svensk sommarmusik i min bil sådär. I alla fall sista gången på länge.
När vi kom fram satt vi oss på ett café, tog en kaffe och spelade 7a som vanligt. Sen var det dags att säga hejdå.
Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.
Det är liksom dom två jag träffar varje dag, de jag alltid umgås med, de jag alltid pratar med så fort jag vaknar.
Nu är ni i Tunisien och ska bo där och ni vet inte när ni kommer hem. Jag vet inte vart jag befinner mig när ni väl kommer hem det är väll det som är det jobbigaste, kanske?
Men jag är så himla glad att ni ska försöka komma till Alicante i juni och jag kommer förmodligen ner till Tunisien över våra födelsedagar Molly.
Det jag vill ha sagt är att jag saknar er och kommer sakna er fruktansvärt mycket. Jag hoppas verkligen ni tar det lugnt där nere och inte hamnar i nått problem. Ta hand om er och varandra men det vet jag att ni alltid gör.
Jag hatar att ni har lämnat mig, för nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag tycker att ni redan varit borta för länge.

Jag älskar er fruktansvärt mycket babes, det kommer jag alltid att göra ♥

  

 
-take back that sad word 'goodbye'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback