i wanna scream it makes me feel alive

Nu har jag blivit väldigt duktig. Sitter här har nyss tränat ihjäl mig känns det som. Ne, men har min stepmaskin här hemma och man ska träna tio minuter om dagen på den, jag tänker köra tjugo. När man ser maskinen tänker man "ska den saken få mig smal?" skojar du svetten droppar från mig just nu. Varje dag utan någon ursäkt. JAPP!

Idag efter jobbet fick jag ett ryck och kände att jag behöver handla skor så jag messade Therese och vi stack till Skopunkten, av alla ställen, och jag hittade faktiskt tre par skitsnygga sommarskor. Det är gladiator-stuk på dem alla tre fast mer fashion-gladiator. Me like, nej me love. Jag har inte köpt skor på Skopunkten på år därför är jag extra nöjd med mina skor. Tre par as-snygga skor för under 700 kr (blev medlem och fick 10% rabatt också) så jag har fyndat rejält idag. Therese hittade också tre par skor. Verkligen sjukt snygga de med. Leopard, meow.

Sen körde jag Therese till Greven för de skulle spela volleyboll men jag orkade inte följa med, varit uppe sedan fyra i morse ju så kände jag behövde varva ner lite men det har jag faktiskt inte hunnit.
Har gjort matlåda till imorgon, gått en runda med min bebis och som sagt, tränat, vilket var sjukt skönt. Är otroligt ofräsch nu så tänkte faktiskt ta ett väldoftande bad med mitt nya badsalt i, Lavender Herbal Bath, yummy!

Jag snackade med Therese idag om att man inte går så mycket på riktigt dejter här i Sverige, wtf? Det är ju sjukt kul så jag tycker att vi borde härma USA med deras dejter alltså.
Det sjuka var att när jag kom hem hörde en kille jag inte pratat med på länge av sig och undrade om jag ville på dejt i helgen, fika eller bio? Det var sjukt skumt faktiskt.
Men som vanligt blev han sur, allmänt aggressiv som han är, för att jag inte visste än om jag hade planerat annat i helgen, tex att jobba över osv. Helt plötsligt var jag en av "omogna tjejer som bara velar hela tiden". Hm?

Varför dras jag till de aggressiva killarna hela tiden? Fy på mig.

ne, ett bad nu hade inte varit fel, efter en cigg ute i den svalkande luften.

take care,
xoxo/c

yo quiero un lobo domesticado.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback