imorgon är det valborg

och jag har inga direkta planer. Eller, det blir förmodligen stadsparken i Lund med Jay vilket är väldigt trevligt. Men sen ska de vidare till Malmö och jag känner inte riktigt för Malmö faktiskt. Davey sa idag på jobb att det blir lite alfakrök hos Dennis men dit drar jag ju inte ensam. Helena ska ju iväg med Linus och som sagt sticker Jay till Malmö.
Skit tråkigt att Jay inte jobbar i mitt skift, ses ju bara på den där överlappningen. Men får ringa henne halv fem när hon har rast och diskutera valborg. Skönare med lite planering.
 idag var det varmt som fan på jobbet, nackdelen med att jobba på fabrik, speciellt i dessa tider; vår och sommar alltså. Usch jag ser inte fram emot de heta dagarna där inne mitt i sommaren. Kommer svettas ihjäl, fo real.

Väldigt trött är jag, de där förmiddagspassen är ingenting för mig alltså. Blir så sjukt utmattad.

På lördag ska jag stanna hemma faktiskt och se Patrioten, älska den filmen! Det är en av de få filmerna som jag blir känslig av. Så kanske man borde sitta ensam och se den, så man kan böla ögonen ur sig.
 I Alicante såg jag och tjejerna Pearl Harbour. Ja, det är inte så lätt att hålla tårarna inne när alla sitter och stortjuter. Vi alla grät så sjukt mycket och det blev faktiskt en ganska mysig stämning den där regniga dagen.

Snart åker jag och Helena till Alicante och jag längtar så sjukt mycket. Åh, varje sekund borta från den underbara staden känns som en evighet. Kanske man borde bosätta sig där ett tag? Hade inte varit helt fel faktiskt.

Och nu till det hemska...
BARCELONA FÖRLORADE SEMIFINALEN IGÅR... MOT INTER! alltså kom igen! Vi alla vet att Barca är mycket bättre. Som Bertil på jobbet sa, alla vet ju att italienarna har bra försvar och det har alltid varit deras styrka men hallå, Barca förtjänade verkligen en plats i finalen. Hade bara det sista målen gällts hade Barca mött Bayern Munchen i final och det hade varit en sjukt spännande final. Gud vad besviken jag är och dessutom ringde Lenny för att mobba mig. Men sen sa han att han ringde för att se om jag var okej :) så söt. puss på dig. 

Nej, om man ska göra matlåda till imorgon nu kanske? Det blir jasmineris med min berömda underbara kyckling. you gotta love it. 

Btw, snart åker mams och paps till Grekland, jag vill också till Grekland!

take care,
xoxo/c

close your eyes feel the rythm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback