let's burn the roof

Det fina vädret som börjat visa sig gör en så glad och positivt att det är helt sjukt. Så här glad har jag inte varit sen jag bodde i älskade Alicante. Visst jag trivs fortfarande inte här men vädret får en att glömma bort alla bekymmer. Vanligtvis hade jag väll legat i sängen nu och sett tv. Men jag gick upp i god tid, har varit iväg och handlat med mami, städat lite och bara känt massor av energi och positiva känslor.

Dessutom har många kommenterat min viktnedgång och det känns ju helt underbart eftersom jag inte ens börjat träning och allt det dära. Nu när vädret är som det är och man fått den där extra energin ska jag börja gå, jogga, träna på mina maskiner här hemma och dansa. När jag kommit lite mer i form vill jag börja på kickboxning. Det är något jag alltid velat gå på så känner mig lite mer motiverad nu när allt känns bra. Go Cindy!

Igår följde jag med Hellequeen till Nova och shoppade lite. Jag köpte inte särskilt mycket eftersom jag inte har en inkomst än, men jag köpte faktiskt solglasögon, ett midjeskärp(!) och två hårband. Blir mer shopping nästa månad när min fedelön kommit in ^^ hihi. Jag längtar så himla mycket till tisdag då jag äntligen böjar jobba! Dessutom är det kära Alfa Laval jag ska jobba på och deras lön är inte att klaga på! TACK!

Anyway, efter Nova åkte jag hem och tog en kort siesta sen hämtade jag upp Molly och vi stack hem till Krissy där vi spelade kort hela kvällen som vanligt. Det var jättemysigt och kul som vanligt med mina babes.

Idag kommer Krissy hem till mig, vet inte om Molly och Hellequeen med skulle komma, men vi ska iaf se Pirates of the Caribbean som går på tv ikväll. JAG ÄLSKAR DOM FILMERNA! De är så jävla bra gjorda och Johnny Depp är ju den bästa manliga skådespelaren utan tvekan! Dessutom är det tvåan som går idag och den är den bästa.

Imorgon ska Helle ha en liten 80talsfest för Krissy och Molly. Det är ju deras sista festkväll innan de flyttar ner till Tunisien. Jag måste planera kläder. 80tal.. kan bli väldigt kul faktiskt. Jag funderar på att köra en 80-rock-stil. Det blir nog så. Lägger såklart upp bilder på hur galna vi såg ut ^^

jag vill inte att ni ska lämna mig.

  
  

iloveyou♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback