soraya m

Min dator har gett upp vilket är den nya anledningen till varför jag inte skrivit på ett tag. Sitter på mina föräldrars dator och det gillar jag inte alls men lite uppdatering får man väll va? Tyvärr är radion på mitt rum igång och den jävla låten Jason Mraz - I'm yours spelas hela tiden och jag hatar verkligen den låten. Skit kass!

I fredags hyrde jag och Therese film och hade mys hos henne :)
Vi hyrde Soraya M, en mycket bra film som jag verkligen rekommenderar. Det är en verklighetsbaserad film som handlar om en kvinna från en by nere i Iran som oskyldigt stenas till döds. Jag vill faktiskt inte berätta detaljer om filmer för man måste helt enkelt se den. Den är så himla hemsk men den är ett måste, se den! Den får verkligen 10 poäng av mig. 
 
Therese lille vovve är så himla söt. Lille Rambo, du och Daisy ska bli bästa vänner.
Puss på er

När jag och Therese var ute med Rambo innan vi startade filmen ringde Krissy och Molly och Guuuud vad glad jag blev. Så skönt att höra från er tjejer och skönt att ni har det bra. Jag saknar er så sjukt mycket och längtar tills ni är här hos mig igen. Jag älskar er ♥

Igår åkte jag och Halina, min gudmor och arbetskamrat, hem till Helena och åt ostbricka och drack lite. Vi hade det sjukt trevligt så jag tackar för en bra kväll Helena. Väldigt mys var det hemma hos dig men vi kunde faiktiskt skippat att sticka ner till Grappa. What a moodkiller det stället har blivit. Att ta en fika där på dagen är hur mysigt som helst men det är inte ett bra drink-ställe längre, tråkigt nog.

Idag är det väldigt fint väder så jag känner för att göra något kul men som vanligt finns det inte så mycket att göra. Men jag ska faktiskt träffa Helle idag eftersom det var sjukt längesen! Det ska bli kul :)

Längtar tills jag får min lön så jag kan köpa ny dator!!!

take care,
xoxo/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback