wörk

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är work work work.
Har gått upp 04 sex dagar i rad nu och har inte kunnat lägga mig tidigt så har bara sovit ca fyra timmar varje natt. Sen upp och jobba sen hem och gå runder med Daisy, laga mat, städa lite och sånna saker. Det har varit ganska jobbigt faktiskt så jag har inte haft ork att sätta mig framför datorn.

Igår var jag hos Nathalie på förfest sen stack vi till ett ställe jag alltid glömmer namet på men det är iaf utanför Lund någonstans, det var faktiskt trevligt. Speciellt mot slutet när man kom igång lite men som vanligt finns det ju alltid en creepy stalker som man helst slipper. Usch.
Alla blev faktiskt väldigt berusade igår men det gick bra det med!
Helena Malin Linus och Dazze kom dit senare vilket var väldigt kul :)

Idag vaknade jag ganska tidigt, runt tio tiden, jag kände hur det slog i bröstet varje gång jag andades och jag hostade sjukt mycket. Nej, jag ska minska på rökningen. Det SKA jag. Nu har det blivit så mycket dessutom eftersom jag röker två cigg på varje paus på jobb. Det ska jag sluta med utan tvekan. Jag måste börja tänka på mina stackars lungor som hade en rejäl inflammation för inte så längesedan ju.

Idag begravs vår president Lech Aleksander Kaczynski.
Pga askmolnen från Island kan inte världsledare som tex Obama komma till begravningen vilket är synd, hade gärna hört vad han hade haft att säga.
Detta är en fruktansvärd katastrof för Polen, vi har förlorat hela "eliten".
Enligt mig var det ingen olycka och jag, säkert många andra polacker med, har teorier om hur detta egentligen hänt. Men jag skriver inte dom. Kanske inte är så bra att peka ut folk.
Klockan 14 börjar den och tyvärr kan inte jag och min familj närvara nere i Kraków men vi kommer att följa det på polsk tv.

RIP Lech Aleksander Kaczynski med fru och alla som omkom i kraschen, vi sörjer er †

jeszcze polska nie zginęła ♥

xoxo/c

Kommentarer
Postat av: http://hellequeen.blogg.se

Pussssss

2010-04-24 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback