cansada

Har inte skrivit på sjukt länge känns det som men har inte pallat eftersom internet har varit fuckt. Men nu har jag köpt nytt och det är nice. Fick stå typ en timme inne på Siba för att vänta på hjälp dock men tack o lov var det match på tv. Portugal - Nordkorea haha awesome!

VM är igång och jag som jobbar skift missar ju alla matcher. På fredag är det midsommar hos Cherie och då kommer jag Emelie och Blom sitta klistrade i soffan kl 20.30 för då är det Chile-Spanien. Me gusta!

Alicante har jag ju inte berättat om men det var niiiice som vanligt i den underbara staden.

Idag var jag på fika med några av tjejerna eftersom Cherie har kommit på besök från Philly. Alltid kul att träffa dig älskling. Jag hoppas det inte dröjer nästan ett år tills du kommer igen!

Jag har faktiskt inget kul att skriva idag, är övertrött.

hasta luego

xoxo/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback