mañana mañana

Nu har äntligen min älskade Molly kommit hem från Tunisien och jag är så glad att du gjorde det valet Molly. Allt annat kommer att lösa sig :) finns vid din sida ♥

IMORGON ÅKER VI!
Helt underbart kan inte fatta att det redan är imorgon! Vi tar faktiskt tåget till Kastrup så Linus hämtar mig kl 06 sen köper vi frulle sen sticker vi!
Längesen jag och Helena gjorde något sånt här tillsammans, det är ju way back till 2007 då vi var i Sunny Beach, som var en helt annan sorts semester alltså. Nu är man ju inte sjutton år längre ;)

Jag har handlat massor av kläder och en ny resväska, turkos är den, idag måste vi åka in och sola, växla och handla det sista. Jag måste köpa sverige-snappsglas till Francho. Har letat som fan men itne hittat så får bli en souvenirbutik inne i Lund någonstans.
Om 25 timmar är vi uppe i luften påväg mot mitt underbara Spanien. Har saknat det så mycket.

take care,
xoxo/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback