catorce dias

Ja om fjorton dagar sitter jag och Helena på flyget till España! Eftersom jag längtar så sjukt mycket så går dagarna långsammare än de borde göra. Det känns som fjorton dagar är en evighet just nu. Gud vad skönt det ska bli att komma bort till värmen och till mitt älskade Alicante igen. Me encanta!

Ja jag ska snart göra mig färdig för att bege mig till jobb, den sista jobbdagen denna veckan. Skönt!
Sen är det förmiddagspass nästa vecka och sen är vi lediga. Tänkte ändå jobba över någon dag där innan vi åker. Kanske med andra skiftet så man kan jobba förmiddag och packa efter jobb? Jatack.

Imorgon ska jag och Helena ut och shoppa eftersom vår första Alfa-lön kommer då! Underbart med lite cash i kassan nu alltså. Måste köpa massor av kläder, nån liten väska och kanske fler skor?
Eftersom mami och papi åker till Grekland på söndag har jag beställt smink i taxfree så slipper köpa det ;)
På tal om taxfree är det väldigt skumt att man inte får beställa ciggaretter när man flyger inom EU? Borde det inte vara tvärtom? Det känns som att det här med EU bara är skit alltså. De för in väldigt konstiga lagar. Jag menar hallå? Varför ska man få köpa med ciggaretter till andra sidan världen om man inte får köpa när man bara är tre-fyra timmars flygresa hemifrån? Weird.

Imorgonkväll ska jag hem till Lyal och träffa mina Eslövs-tjejer. Förfesta lite sen sticka ut. Ska bli väldigt trevligt, inte träffat alla på sjukt länge.
Lördag blir det Lundkarnevalen med Alicante-gänget. Can't wait!

Nej, nu måste jag verkligen göra mig färdig.

take care,
xoxo/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback