diez dias

jag kan inte fatta att det bara är tio dagar tills vi åker.

Har bara denna veckan kvar på jobb sen är det semester, så himla skönt!
Avbokade hotellet idag eftersom vi ska bo i min gamla lägenhet. Nu när man inte pratat spanska på några veckor kändes det verkligen konstigt och kvinnan i telefonen fattade inte engelska utan bara spanska och franska. Min spanska är ju mycket bättre än min franska så jag babblade på och hoppades på att hon skulle förstå mig och det gick hur bra som helst. Tur man är så grym!

Idag åkte Helena med mig hem efter jobb, vi åkte inom Landskrona och hämtade Mandisen som följde med oss hem. Vi käkade lite och spelade 7a of course!
Väldigt trevligt men både jag och Helena är heeeelt slut idag så vi orkar inte göra någonting alltså. Just nu ligger hon i sängen och läser tidning och jag sitter här och väntar på att duschen ska funka. Den gick nämligen sönder innan.. efter att Helena använde den.. men, tänker inte peka ut någon ;) haha. Nejdå Helle det gör inget så du kan sluta ha ångest. Det går väll att duscha på ett eller annat sätt.

Jag är så sjukt trött men har en känsla av att jag glömt göra något.. hm..

På fredag ska jag ha en liten grillfest, mys!
Har inte bjudit mina gäster än men tänkte skicka iväg ett sms ikväll innan jag lägger mig.

Åh Gud vad jag är trött, nu ska jag in i duschen, gå ut med Daisy sen ska jag fantamä krypa ner i sängen bredvid Helena.

te echo de menos

take care,
xoxo/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback