sick and tired

Igår var jag bara på jobb i tre timmar sen kände jag att jag behövde åka hem. Min förkylning är sjukt jobbig eftersom jag är yr i huvudet hela tiden och hostar som fan. Känns som att jag mina inälvor flyttas längre och längre upp varje gång jag hostar. Usch, inte kul!

Så idag ska jag stanna hemma igen. Typiskt att jag skulle bli sjuk denna veckan. LÖNT? Det är ju denna veckan vi bara jobbar tre dagar eftersom vi är lediga torsdag och fredag. Jag som tänkte ta en riktigt skön långhelg och bara koppla av och så men nu när jag varit sjuk (om jag ens hinner bli frisk) får jag ju jobba över istället. Kan ju inte missa 2-3 dagar bara sådär, det kommer inte se fint ut i lönen sen ;)

Att sitta hemma är så tråkigt.. Fast det finns massor av saker man kan göra så vet man ändå inte riktigt vad man ska göra. Jag kunde ju börjat läsa sen polska boken Irena lånade mig som jag fortfarande inte börjat på. Jag kunde ju skrivit lite saker.
Det var faktiskt längesen jag skrev. Förr skrev jag alltid, vare sig det var memoarer, romaner, tom dikter ibland så skrev jag alltid. Det enda jag skriver nu är här i bloggen och jag har inte ens något intressant att säga haha.

Sex and the City 2 kommer snart ut på bio och jag längtar sjukt mycket! Det bara måste jag se. Tycker dessutom de kunde fortsattit med serien.. Eftersom man sett ALLA avsnitt så är det inte lika spännande att titta på det. Lika kul är det absolut, men spänningen är borta. Dessutom är jag besviken på Carrie. Alla tycker jag är sjuk som säger det men jag hatar Big och tycker att Aidan var en toppenkille för henne. Punkt slut.

Jag har lust att hyra Shutter Island alltså. Det var inte såå längesen jag såg den på bio men åh vad bra den äär!

Ikväll är det Ugly Betty, Desperate Housewives och Cougar Town yippi!
Jag bara älskar tisdagskvällar!

xoxo/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback