siete dias

Nu har jag äntligen köpt en dator

Men det trådlösa internetet vill inte funka, suttit i telefon flera timmar och pratat med HP men de fattar inte problemet så jag får helt enkelt köra in till siba i helgen och få ny dator. De kan faktiskt inte neka mig en ny om det var fel på den när jag fick den. NOT.

Idag har jag och Helena inte gjort mycket. Handlat lite mat och så vidare.
Imorgon har jag ju min lilla grillfest vilket kommer bli väldigt mys. Grilla och dricka lite med kära vänner är aldrig fel. Vissa har inte hört av sig om de kommer eller ej, fy på er!

På söndag kommer min älskade älskling hem och jag är så sjukt glad.
MOLLY, kom till mig direkt. Jag har abstinensbesvär alltså! Vill inte leva en dag utan dig.

Nej, nu måste jag fixa lunchlåda till imorgon och walk the dog.
BTW, skaffat skype, love it! redan pratat med morfar, francho och nina :)

Men jag kan inte gå utan att gratulera min älskade kusin som fyller 22 år idag.
GRATTIS ÄLSKLING, you know i love you ♥

take care,
xoxo/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback