varför

funkar inte min dator? Är så himla trött på det nu. Men snart snart snart kommer första lönen då ska jag ha en ny!

Låt mig bara göra er liiiite avundsjuka..
Om en månad ligger jag på stranden med en piña colada i handen och steker. Efter stranden, går jag Helena och Helle hem, fixar oss sen är det dags för Swing, den bästa cluben ever! Vi har såklart VIP-bord pga mina kontakter ;) Efter det kommer vi nog vara ganska så aspackade av all gratisdricka så vi sticker ner till stranden tar ett "jag är svettig efter allt shakande"-bad, går hem och gör goda mackor i ugnen sen nannar! Efter ca 2-3 h sömn är det på det igen. Underbart liv måste jag säga.

Jag är så lycklig att jag snart ska få träffa Fransisco igen, åh jag saknar dig din jävel! Han är nog den snällaste mannen jag träffat i mitt liv. Så han är en liten bästis till mig :)

                                       


iaf, Idag är det sista jobbdagen för denna veckan och Guuuuud vad skönt det ska bli med helg! Är osäker på om jag ska jobba över på lördag eller inte? Nästa vecka, på förmiddagspasset, jobbar vi bara tre dagar pga av Kristihimmelfärdsdag. SKÖNT! Perfekt att det kom på en "sova fyra timmar varje natt"-vecka. Det jag vill säga är att det kanske är lika bra att jobba över i helgen så har man en sjukt lång helg nästa helg? Det hade varit nice. Jävla skit att jobba över.. men i need my cash dude.

Igår var jag och fikade med Helena och Helle. Det var första gången de träffade varann och det gick faktiskt bra. Nu låter det som jag snackar om två hundar typ "det gick faktiskt bra efter att de fått sniffa varann i rumpan ett par gånger". Nej, men vi ska ha samma lägenhet när vi är i Alicante så jag tyckte att det var ganska bra om de träffats innan men de kommer träffas igen, bla på min ff-vecka. woho.

Åh, jag vill åka nu nu nu nu nu nu. Men det känns som att tiden kommer gå snabbt nu alltså. 
Sen sista veckan kommer med gå snabbt för då ska jag till frisören sen dagen innan vi åker ska vi till Therese och ha en heldags-beautydag. Alltså fixa naglar, fötter, bryn och lite sånt smått och gott. Tänkte kanske köpa med mig lite ansiktsmask och hårmask som jag kan pyssla med medan Helena fixar sina naglar osv. MYS.

Jag saknar Krissy och Molly fruktansvärt mycket ♥

                     
                          


take care,
xoxo/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback